JOBB JOBB & JOBB

Hur trött kan en människa bli egentligen? Finns det något max eller vänder det till slut när man blivit tillräckligt trött så att man blir pigg istället?
 
I vilket fall är jag fruktansvärt trött för tillfället, känns i hela kroppen kan jag lova! Den som vill får gärna erbjuda mig en skön säng och lite massage just nu :) Har jobbat varje dag nu sen i onsdags förra veckan, lite blandade känslor över jobbet just nu. Det är väldigt tråkigt i det stora hela samtidigt som man kan få sig ett gott skratt nån gång iband då man ringer en liten ensam, trevlig gubbe någonstans här i landet. Alltid lika kul, samtidigt som det alltid är mindre kul då man får höra lite mer otrevliga ord eller får ett klick i örat. Men är det något jag har lärt mig är det att inte ta åt mig av sådant!

Just det jag och Matilda hade dessutom turen (eller oturen från min sida) att hamna i tidningen när vi jobbade på hockeyn förra veckan. Har dock inte sett bilden själv än, frågan är om jag ens vill se den :P
TYcker inte alls om det där att bli fotograferad om det inte är jag själv som får ta bilden. M;an blir aldrig bra när någon annan vill ta en bild. automatiskt utan att man tänker på det så tror jag att man spänner sig då pga att man vil och känner att bilden måste bli bra. speciellt nu när det gäller tidningen. Jag menar det är ju ett antal människor som kommer att se den här bilden nu eftersom att den är i tidningen :S Aja får hoppas på det bästa helt enkelt!

Körlektionerna går i allafall bra nu, alltid lika kul men nervöst att sätta sig bakom ratten och köra iväg. Synd att lektionerna bara är 40 minuter. Tiden går ju snabbt när man har roligt säger man. Och jag måste verkligen hålla med om att det stämmer. Det går alldeles för fort!
Måste förresten passa på att gratta en kompis som klara uppkörningen idag och därmed  fick det där lilla rosa kortet som vi nätan alla längtar efter nån gång. Det där som gör att man kan ta bilen och bara köra iväg när man vill och vart man vill. Det behöver inte sitta någon brevid som talar om hur man ska göra och vart man ska ;P GRATTIS ÄNNU EN GÅNG !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu