Födelsedag!

Ja må hon leva, ja må hon leva...
Den 5:e Januari 1990 föddes en liten blond tös som fick namnet Martina.
Idag fyller hon alltså 19år, endast 1 år kvar nu till 20. Behöver jag säga att jag längtar?! Endast ett år kvar till systemet, till att få mer frihet och mer valmöjligheter på stan när del gäller att välja krog. Är det något mer som händer vid 20?

Vaknade iallafall idag på min 19-årsdag av min kära lilla systers skönsång där på morgonen. Syrran hade alltså, trot eller ej satt klockan för att kunna vakna tidigare än mig o väcka mig med sång o frukost på sängen. Ibland är hon bara för söt min lilla syster :) har varit in bra dag trots att jag inte fått så mkt besök, telefonen där emot har varit över belastad idag tror jag med både sms och samtal.
Tack allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis! :D

2009-01-06 @ 22:29:47
URL: http://laynea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu