Fy faan!!

Faan, faan faan!! Jag kanske är larvig jag vet det men jag trodde faan att jag kunde lita på dig!
Jag trodde att våran "relation" betydde mer för dig än vad den tydligen gjorde.
Jag trodde vi berättade allt för varandra men tydligen hade jag fel även där!

Om du bara visste hur ont det gör inom mig just nu!
att vara osams med dig känns värre än allt annat, du var som en bror för mig, jag berättade allt för dig. Du visste mkt mer om mig än många andra. Fy faan säger jag bara fy faan!

Du och jag som skulle vara bästa kompisar och allt, största skämtet ever eller vad?!
Tänk att man kan sjunka från toppen till botten på bara några sekunder!

Kommentarer
Postat av: Elin

Känner igen det där väldigt mycket!!!

2009-02-02 @ 20:19:05
Postat av: Soph

Sjukt dålig stil tycker jag, :/ han borde skämmas

2009-02-05 @ 22:36:47
URL: http://thesundgrenkohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu