Första december...

December är här!
Bara 23 dagar kvar till julafton och tills jag får träffa min älskling igen :) 

Har precis varit och lyssnat på en otroligt tråkig föreläsning på adecco om annonser. Kan verkligen inte påstå att jag lärde mig något direkt utav den, satt mest och väntatde på attd en skulle ta slut. Självklart avslutade personen som höll föreläsningen med en gruppuppgift där vi skulle tolka en annons och svara på vissa frågor om den. Kändes som att man gick i skolan igen.

Var även en sväng på adecco igår, men dock i onödan. skulle ha en gruppaktivitet med min handläggare och tre till, men det var bara jag som dök upp. så jag fick gå igen efter typ 10 min. Inte speciellt kul om man säger så. kunde lika gärna varit hemma och gjort nått kul istället för att ¨åka dit. Men men, blev en sväng på stan för att fördriva tiden tills det var dags att jobba istället. träffade även Tove:)
Hockeyn slutade 5-2 till LHC :) var för övrigt en väldigt bra match. 

Blir även en sväng på stan idag, med syrran. vi ska försöka att köpa lite julklappar hade vi tänkt.
Får se om vi hittar något kul.

Tänkte vara duktig och gå en sväng ute i solen nu.
Får se vad jag hittar på fram till halv 3 då syrran slutar skolan. Hade bra pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu