Hey Baberiba...

Var ett tag sen jag skrev nu såg jag. Har väl egentligen ingen bra anledning till att inte skriva utan det handlar väl mest om lathet skulle jag tro. Dessutom har det varit brist på fantasi, har inte vetat vad jag ska skriva och så..

Men för er som är nyfikna och ännu inte vet hur uppkörningen och teoriprovet gick kan jag tala om att jag klarade teorin men inte uppkörningen. Varför jag blev kuggad förstår jag inte riktigt, jag gjorde egentligen inget fel, allt handlade om ett missförstånd mellan mig och "körläraren".
Han sa " i denna korsning vill jag att du följer anvisningarna mot sporthallen" vilket jag gjorde sen sa han inget mer. Självklart trodde jag då att jag skulle köra rakt fram, men i själva verket ville han att jag fortfarande skulle köra mot sporthallen. Vilket i sin tur leder till att jag tvingas byta fil och svänga typ i sista sekunden, eftersom att han talar om att jag ska fortsätta köra mot sporthallen precis innan. Men det gick helt utan problem och vi kom rätt. Men tydligen var det ett bra skäl till att kugga mig. Jag håller inte riktigt med, kanske är jag ensam eller?
Men nu ska vi inte hänga läpp för det, istället ska vi ta nya tag och se till att vi klara det nästa gång! skam den som ger sig!!

Helgen har spenderats med älsklingen, lika mysigt som vanligt :) Blev en hel del tv-tittande, var ute och gick promenader med hunden, spelade spel och hade det så bra man bara kan ha.
På onsdag drar vi dessutom på minisemester till halmstad och stannar kvar där till söndag. Ska bli så himla skönt att bara åka bort en stund och umgås med den personen som betyder så fruktansvärt mycket för än. 

Nej nu ska jag mosa in mig i soffan med resten av familjen och kolla på Beck istället, hade så bra pusshej!
 

Kommentarer
Postat av: Eliiin

dom gör sånt mot alla bara för att få pengar :O

2009-08-05 @ 14:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu