Hemma igen...

Jaha då var man hemma i Linköping igen. Älsklingens och min vistelse i Halmstad blev precis lika underbar och mysig som jag trott att den skulle bli. Var jätteskönt att bara komma bort från vardagen och bara spendera tid med sin underbara pojkvän ett par dar. Vädret var dessutom kanon hela tiden så det blev mycket badande och solande, vilket ledde till en hel del färg för oss båda :) Jätte bra eftersom att jag nästan hade huinnit bli vit igen efter allt dåligt väder vi har haft här ett bra tag nu.

Men vi ägnade inte alla dagar åt att bada och sola utan gick även omkring lite på stan. Under veckan vi var där nere hade de någon festival och olika jippon på stan där. Så på torsdagskvällen när vi tog en promenad in till stan passade vi även på att kolla lite på en beachwolleyboll tunering som var i full gång. Mkt roligt att kolla på personer som är SÅ mycket bättre än en själv. På Lördagen gick vi även och kollade lite i butikerna och shoppade lite, blev en zebrarandig tröja för min del och ett par shorts och åtta pennor, som han var så stolt över för jonas del.

Nog babblat för min del nu, tror att ni helt enkelt har förstått att vi har haft det bra där nere och att jag VÄLDIGT gärna åker dit igen :) hade bra pusshej!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu