i´m sorry

Hejsan allihop!
vill bara börja med att be om ursäkt, min blogg måste verkligen vara jätte tråkig att läsa. Speciellt nu.
Jag menar de två senaste inläggen handlar ju om exakt samma sak och jag har näst intill skrivit likadant ju eller?
Tyvärr är det väl bara att acceptera, det är de tankarna som rör sig i mitt huvud just nu. Jag är helt klyven och vet inte riktigt vad jag vill. Men nog pratat om mina funderingar gällande skolan.

Ikväll blir det fest hemma hos Tove som gäller ska bli riktigt kul, var väldigt länge sen man träffade henne och en del andra personer som kommer att vara där i kväll. Hoppas på en lyckad kväll helt enkelt. Imorgon drar jag dessutom till min älskling i åtvid, blir att festa lite där oxå. Det är ju Åff-dagen då och allt, ska bli riktigt kul faktist. Hoppas på en lyckad kväll även där. Man kan väl säga som så att jag inte åker till Tove för att dricka mig full direkt utan mer för att träffa folket, är väl lite så på lördagen oxå. Ska jag vara ärlig är jag inte mkt för att dricka längre, det roliga är ju att umgås och ha trevligt med sina vänner eller hur? Inte att må illa och ha skit ont i huvudet dan där på!?

Nu ska jag ut och gå en sväng med hunden istället.
Hade bra allihop, och åter igen förlåt för mina tråkiga inlägg ;)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu