Hjälp!!!!

Jag har blivit rädd, väldigt rädd!
Vad gör jag om jag inte kommer in på det jag vill sen efter gymnasiet?!
Jag är rädd för att flytta alldeles för långt bort, jag har ingen lust att hamna långt åt helvete i 3år bara för att plugga.
Mina betyg är för dåliga, högskoleprovet gick för dåligt, är jag för dålig för att kunna bli det jag vill!?! :(

Jag måste komma på en reservplan ifall om jag inte kommer in men vad skulle det vara?!
Jag vill inte bli något annat o jobb är verkligen näst in till omöjligt att få här i stan utan utbildning!
Hjälp, mitt liv är i kaos just nu!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det kommer gå bra. Har dock lärt mig att man inte får vara för kräsen utan offra lite och kanske flytta till ställen som man egentligen inte hade tänkt sig att bo på. Utbildningen är första valet. Men ta tre djupa andetag och sök sedan på olika ställen och se vart du kommer in. Intagningspoängen kan ju ändra sig från år till år. Hoppet är det sista som överger en. Kram <3

2009-04-01 @ 20:17:17
URL: http://laynea.blogg.se/
Postat av: åsa

Du kan ju åka utomlands och jobba i ett år? Austrailen är ett exempel =) eller?

2009-04-04 @ 21:53:12
URL: http://storalillasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu